Kolumna góra

Słuchy z Krainy
Aktualny rok: 1846

Na ulicach słychać szepty o wielkim wyścigu mającym ciągnąć się przez całą Krainę – za wygraną przewidywana jest gigantyczna suma pieniędzy, amnestia wszystkich przestępstw oraz zapewnienie bezpieczeństwa na okres roku. Co ambitniejsi już poszukują wierzchowców na ten morderczy wysiłek.

W Saint Thomas w niewyjaśnionych okolicznościach zniknął kolejny szeryf. Za każdą przydatną informację przewidziana jest nagroda.

Już niedługo w Jackburg: cyrk! Kobieta-guma, linoskoczkowie i najsilniejsi ludzie w całej Krainie. Przyjedzcie zobaczyć to na własne oczy.

Aktualnie poszukiwani są: Otelia Crippen
Dziękujemy za pomoc w schwytaniu Clide'a 'Smiley' Byersa. Aktualnie oczekuje na wyrok sądu.

Zawody

Kim może zostać twoja postać. Ale nie musi. 


Miastowi
Duchowny 
Farmer, kowboj
Golarz, cyrulik
Grabarz
Organista, pianista
Szeryf
– stanowisko szeryfa objęte jest przez postać NPC we wszystkich większych miastach (prócz Saint Thomas, wynika to jednak z kwestii fabularnych). Aktualnie stanowisko szeryfa dostępne jest w: Fairsnag, Idlesnag, Fort Bovino, Jackburg. Jeżeli uważasz, że ten zawód jest jednak zbyt zobowiązujący dla twojej postaci, zawsze możesz przyznać jej stanowisko w biurze szeryfa!
Właściciel saloonu
Znachorka



Podróżujący

Bandyta – mama zawsze powtarzała, że żadna praca nie hańbi. 
Członek trupy cyrkowej 
Kłusownik
Łowca głów
– zarabiający na nagrodach z listów gończych snują się od miasta do miasta w poszukiwaniu chwili spokoju, choć cały czas muszą się mieć na baczności; nigdy nie wiadomo, kiedy ktoś nie zechce ich wyeliminować lub sami nie trafią ze swoją (zazwyczaj nieudaną) podobizną na tablicę ogłoszeń.
Naukowiec badający Gardziel
Rewolwerowiec 
Traper – myśliwi polujący na zwierzęta futerkowe, żyją w samotności w Gęstwinie. 
Wygnaniec – nie jest to zawód, ale życie nie zawsze jest przecież piękne. 


I wielu więcej. W tym przypadku niech nic was nie ogranicza, a administracja zawsze służy pomocą :)