Kim może zostać twoja postać. Ale nie musi.
Miastowi
Duchowny
Farmer, kowboj
Golarz, cyrulik
Grabarz
Organista, pianista
Szeryf – stanowisko szeryfa objęte jest przez postać NPC we wszystkich większych miastach (prócz Saint Thomas, wynika to jednak z kwestii fabularnych). Aktualnie stanowisko szeryfa dostępne jest w: Fairsnag, Idlesnag, Fort Bovino, Jackburg. Jeżeli uważasz, że ten zawód jest jednak zbyt zobowiązujący dla twojej postaci, zawsze możesz przyznać jej stanowisko w biurze szeryfa!
Farmer, kowboj
Golarz, cyrulik
Grabarz
Organista, pianista
Szeryf – stanowisko szeryfa objęte jest przez postać NPC we wszystkich większych miastach (prócz Saint Thomas, wynika to jednak z kwestii fabularnych). Aktualnie stanowisko szeryfa dostępne jest w: Fairsnag, Idlesnag, Fort Bovino, Jackburg. Jeżeli uważasz, że ten zawód jest jednak zbyt zobowiązujący dla twojej postaci, zawsze możesz przyznać jej stanowisko w biurze szeryfa!
Właściciel saloonu
Znachorka
Podróżujący
Bandyta – mama zawsze powtarzała, że żadna praca nie hańbi.
Członek trupy cyrkowej
Kłusownik
Łowca głów – zarabiający na nagrodach z listów gończych snują się od miasta do miasta w poszukiwaniu chwili spokoju, choć cały czas muszą się mieć na baczności; nigdy nie wiadomo, kiedy ktoś nie zechce ich wyeliminować lub sami nie trafią ze swoją (zazwyczaj nieudaną) podobizną na tablicę ogłoszeń.
Naukowiec badający Gardziel
Rewolwerowiec
Traper – myśliwi polujący na zwierzęta futerkowe, żyją w samotności w Gęstwinie.
Wygnaniec – nie jest to zawód, ale życie nie zawsze jest przecież piękne.
I wielu więcej. W tym przypadku niech nic was nie ogranicza, a administracja zawsze służy pomocą :)